Reinhold Messner in Diane Messner Podobe smisla Kiroja - spletna knjigarna


E-NOVICE

Vpišite vaš epoštni naslov:
Naročite se na epoštne novičke in bodite redno obveščeni o vseh novostih, akcijah in popustih.
Knjige v tej kategoriji:




Nahajate se v kategoriji: / Priročniki
Reinhold Messner in Diane Messner Podobe smisla

Reinhold Messner in Diane Messner Podobe smisla
Večja slika Večja slika


Reinhold Messner v knjigi Podobe smisla govori o tem, kaj mu prinaša uspeh: odrekanje namesto potrošnje, sposobnost znebiti se navlake. Kaj ga je vodilo iz kmečke vasice v Dolomitih do najvišjih vrhov na svetu? Katere vrednote so ga vodile na njegovi poti in kakšno odločilno vlogo ima pri tem odrekanje? Kaj lahko pridobimo, če nekaj izpustimo?

Toda Messner se ne spopada le z vprašanji svojega življenja. V ospredju so teme, ki zadevajo vse nas: trajnostni razvoj, podnebne spremembe in medgeneracijska pravičnost. Kako se spoprijema s staranjem ter kaj mu pomenijo smrt, religija in duhovnost?

Messner se ne izogiba niti zelo zasebnim zadevam in odkrito govori o krizah in razočaranjih, o ločitvi in novih začetkih v ljubezni.

Pomembno vlogo ima njegova žena Diane, ki ima svoj pogled na svet in svojega slavnega moža – in o tem prvič spregovori v tej knjigi. Kako sta videti ljubezen in skupno življenje v vsakdanjih razmerah? Kako skupaj potujeta? In kaj je zares pomembno v odnosu in v življenju? S številnimi še nikoli prej objavljenimi fotografijami!

»Reinhold Messner, eden največjih in najpomembnejših alpinistov vseh časov, v svoji najnovejši knjigi, skupaj z ženo Diane, razmišlja o življenjskih spoznanjih in vrednotah, ki so ključne za izpolnjujoče, polno življenje. Dragoceno in navdihujoče branje!« - Viki Grošelj

VEČ O REINHOLDU MESSNERJU:

Reinhold Messner, rojen leta 1944, je najslavnejši alpinist in pustolovec našega časa. Kot ekstremni alpinist, pionir in "filozof v akciji" nenehno postavlja nova merila. Messner je prvi človek, ki je preplezal vseh štirinajst osemtisočakov, vključno z Mount Everestom, na katerega se je kot prvi povzpel sam brez dodatnega kisika (Everest Solo). V letih 1989/90 je skupaj z Arvedom Fuchsom prečkal Antarktiko. Kot avtor in filmski ustvarjalec se Messner zdaj bori za trajnostno ekološko ravnanje z naravo, vodi gorske kmetije in razvija svoj gorski muzej Messner Mountain Museum.

VEČ O KNJIGI SKOZI INTERVJU Z ZAKONCEMA MESSNER:

Diana in Reinhold Messner sta skupaj napisala knjigo v kateri med drugim predstavljata svoj odnos in življenje na gradu Yuval na Južnem Tirolskem. Diana Messner, ki se je rodila v Luksemburgu in je slavnega alpinista spoznala leta 2018 ob obisku enega od njegovih muzejev, od leta 2021 pa je z njim poročena, v svojem delu knjige govori o svojem pogledu na moža.

V dvojnem intervjuju za tiskovno agencijo razkrije, zakaj je življenje z njim "pustolovščina" in zakaj ji starostna razlika ni več pomembna. Tudi Reinhold Messner pojasni, kako se spopada s staranjem in kaj si želi v prihodnosti. Pred 42 leti je kot prvi človek brez kisika in sam osvojil Everest. Danes se posveča zgodovini alpinizma v svojih muzejih, predavanjih in filmih.

Gospa Messner, zakaj vam je bilo pomembno, da v knjigi zajamete, kako vidite svojega moža?

Diana Messner: Reinhold je moj navdih in jaz sem njegova motivacija. To sem želela deliti z ljudmi in jim povedati nekaj o najinem vsakdanjem življenju, o ljubezni in predajanju. Pomembno mi je bilo, da bralci dobijo nov, diferenciran pogled na Reinholda Messnerja. Poleg tega, da je ekstremni plezalec, alpinist in pustolovec, je tudi družinski človek in mož.

Pravite, da je življenje z možem izziv in pustolovščina. Zakaj?

Diana Messner: Reinhold je strog do sebe in drugih. Pomembne so mu vrednote, kot sta točnost ali zanesljivost in je previdna oseba s težnjo po pesimizmu. Jaz sem bolj spontana in optimistična. Poleg tega redko hvali. Pohvale prejema od zunaj, zato mu jih ne manjka. Toda v človeški naravi je, da hočeš slišati, kdaj si nekaj naredil dobro, da bi imel referenčno točko. To so izzivi, s katerimi se moram soočiti. Prvo leto je bilo zelo težko, ker nisem vedela, kaj potrebuje, kaj mu je pomembno in kaj ne. Na primer, zanj je pomembna struktura, njegova struktura. Morala sva najti skupno stališče, skupni jezik, že zaradi starostne razlike. Oba sva delala na tem odnosu. Naučila sva se dopolnjevati drug drugega in pustiti, da se najine prednosti prelivajo druga v drugo.

Ljudje okoli vas se na razmerje odzivajo drugače. Kako je to vplivalo na vas?

Diana Messner: Ni mi več mar, kaj si ljudje mislijo o najinem razmerju. So trenutki, ko to postane težava, na primer ko sva na gradu in mi rečejo: "Tu se je moralo biti super igrati kot otrok." Večino časa ne rečem ničesar in se temu smejim, saj me to ne prizadene več. Sprva nisem bila vajena kritik zaradi svojega zakonskega stanu, saj sem bila 20 let poročena s partnerjem, ki je bil le šest let starejši. Danes moški ljubijo moške, ženske ljubijo ženske, a če ima mlada ženska starejšega partnerja, je to mnogim še vedno tuje. Ta kliše je bil neprijeten. Zdaj to ni več težava za nikogar od naju. Ljudje, ki naju spoznajo, hitro ugotovijo, da se za tem klišejem ne skriva nič. Predvsem zato, ker je Reinhold razdelil svojo dediščino, preden sva se poročila, in njegovo premoženje je v napačnih rokah.

O staranju: Zlasti športnikom je pogosto težko, ko stvari ne delujejo več tako kot prej. Gospod Messner, kako se spopadate s tem?

Reinhold Messner: Že zdavnaj sem prenehal s poskusi, da bi se vrnil na prejšnje stanje. Ko sem bil star 25 let, sem prvič prenehal početi nekaj, kar je bilo ekstremno plezanje, ker po izgubi prstov na nogah tega nisem mogel početi tako kot prej. Nazadnje sem veliko puščavo prečkal leta 2004, torej pred skoraj 20 leti. V svojem življenju sem vedno delall nekaj novega in se na novo odkrival. Vedno sem našel nove naloge, ki so me zadovoljevale. Ko sem izčrpal vizijo, izziv, sem se lotil nečesa povsem drugega. Ko smo ustanovili zagonsko podjetje Messner Mountain Heritage, sem bil star 75 let. Diana me je spodbujala, naj to storim. Pod geslom "Zadnja ekspedicija" skušamo s prireditvami izvajati tradicionalno planinstvo po vsem svetu. To mi daje še eno priložnost, da se pokažem na povsem nov način, se predstavim in na oder postavim tradicionalni alpinizem.

Diana Messner: Reinhold se zna prilagoditi starosti. Ne obžaluje nastopa, ki ga je dosegel na gorah. On je še vedno hitrejši na vzponih, jaz pa sem hitrejša na ravninah, kar je tudi super (smeh).

Na čem trenutno delate skupaj?

Reinhold Messner: V okviru projekta Messner Mountain Heritage gradimo muzej za šerpe v Nepalu. Domačinom pomagamo pripovedovati njihovo zgodbo, ki je zelo zanimiva in malo znana. Upamo, da bo odprt prihodnje leto. V določenih okoliščinah pa bi radi zgradili več takšnih objektov, ki ne bi več pripovedovali o odnosu med ljudmi in gorami, temveč o celotnih gorskih regijah z ljudmi in geografijo.

Gospa Messner, pravite, da pogosto govorite o smrti. Ali vam je mož nnjo podal drugačen pogled?

Diana Messner: Živimo v družbi, v kateri smrt pogosto velja za tabu temo. To je neizogiben del življenja. Rodimo se in od tistega trenutka naprej se gibljemo proti smrti. Umiranje je nekaj naravnega. Mnogi se ne bojijo smrti, temveč umiranja, ker ne vedo, kako in kdaj se bo to zgodilo. Ta neznanka je strašljiva. Z Reinholdom se o smrti pogosto pogovarjava, zato je vedno prisotna in se je oba zavedava. Ko ste mladi, morda ne razmišljate o svoji nestalnosti tako pogosto, kot če imate starejšega partnerja. In ko ima Reinhold slab dan, gledam skozi prste in si mislim, da to ni tako pomembno (smeh). Te malenkosti se izgubijo ob misli na minljivost življenja. Čas, ki ga preživimo s svojimi najdražjimi, je zelo kratek, zato ga moramo živeti smiselno in intenzivno.

Reinhold Messner: Pričakovana življenjska doba ljudi je na splošno zelo kratka. Ko se sprehodiš mimo gomil v Afriki, ki so stare morda 40.000 let, o ljudeh, ki so tam pokopani pa ne veš ničesar in od njih ni ostalo ničesar, se ti vse postavi na glavo. Na koncu od nas ne ostane nič. Prej ali slej se vsi izgubimo. Zemlja je naš življenjski prostor. Dokler smo pri zdravi pameti in dokler razvijamo tehnologije za odpravljanje napak, lahko z njimi živimo. Toda človeštvo ni zasnovano za večnost, o tem sem prepričan.

Kaj so vaši obeti za prihodnosti?

Reinhold Messner: Oba gledava pozitivno v prihodnost in se ne ozirava nazaj. Ne zanašava se na uspeh, ki je nekoč že bil, uživava v uspešnem življenju tukaj in zdaj. Upam, da bo to za naju še naprej veljalo. Resna bolezen v mojem primeru, ali celo smrt, bi za Diano ustvarila povsem nove razmere, vendar s tem znanjem živimo, to so dejstva. Pravkar sva obnovila mojo staro planinsko kočo, ki je zame na enem najlepših krajev na svetu. Naš umik. Upam, da bova lahko tam skupaj preživela še dolgo časa.

Pred kratkim ste praznovali 78. rojstni dan. Kaj vam pomeni ta številka?

S tem nimam težav. Pomembno mi je, da imam še vedno moč razvijati ideje, jih spreminjati v projekte in jih izvajati. Kajti samo načrtovanje gradu v zraku ni moja stvar. Ne morem se odpovedati viziji ali projektu po enem tednu. Govorim o izvajanju. Ideja je pomembna, vendar je pomembno, da jo tudi uresničimo. In zdaj bova to naredila skupaj.



KIROJA D.O.O. Visoko 31 b SI-1292 IG 

ID za DDV: SI87593351

Odgovorna oseba: Irma Kukovič

 E-naslov: info@kiroja.si

                  kiroja.irma@gmail.com, rok.kiroja@gmail.com

 Kontakt: 031 397 367

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje) 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) 
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku, v kolikor ni tako, ponudnik kupca obvesti) 
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) 
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza 
g) način plačila in dostave 
h) časovno veljavnost ponudbe 
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od naročila in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka 
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci  
Načini plačila 
V spletni trgovini www.kiroja.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

- po predračunu (plačilo na poslovni TRR odprt pri banki NLB SI56 0201 0026 0538 668

- z gotovino ali bančno (kreditno) kartico (GLS - po povzetju) 

Kupec izbere želeno knjigo in jo s klikom na košarico z napisom NAKUP sprosti v košarico, ki omogoča tudi kasnejšo odstranitev knjige, dodajanje ali spremembo količine izbranih knjig. Navodila za nakup so objavljena na spletni strani www.kiroja.si v rubriki košarica.

Takoj po oddanem naročilu boste na svoj e-naslov (ki ga boste navedli v obrazcu za registracijo) prejeli informativni izpis vašega naročila. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje. 
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga 
Pri naročilih, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico odstopiti od naročila v15-ih dneh od oddanega naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja knjig, in sicer na kontaktni e-naslov kiroja.irma@gmail.com, knjige pa vrniti v nadaljnjih 15-ih dneh. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina).

Ker je kupec knjige že prejel pa vendar od naročila odstopi, mora knjige nepoškodovane in v nespremenjeni količini odposlati pošiljatelju po pogojih navedenih v prejšnjem odstavku, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik vrne kupcu kupnino najpozneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenih in nepoškodovanih knjig.
V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko z reklamacijskim zapisnikom zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja, ali so knjige v paketu poškodovane, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, GLS-u ali pri prodajalcu. Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto ali GLS dostavo v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik, nato za dokončno ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Skupaj z GLS-om ali Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk, ki so poslane z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. 
Reklamacije 
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne knjige, v napačni količini, ali če kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za naročen, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili! 
Dostava 
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. 
Varnost in pravica do zasebnosti
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščiteni z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.kiroja.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vašo izbiro za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Komunikacija

S kupcem sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine: 
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- pošiljatelj mora biti jasno razviden 
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih. 
- željo kupca, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati 
Odveza odgovornosti 
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova razpoložljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 
Pritožbe in spori 
- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
- Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. 
- Ponudnik je dolžan v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. 
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost kupčevega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 
Pravno obvestilo 
Spletna trgovina www.kiroja.si in vsi podatki, slike in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Cene 

Vse cene v spletni trgovini podjetja KIROJA d.o.o. so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo tiste cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Naročilo kupca je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika (info@kiroja.si). 
V primeru, da bi se cena izdelka tekom obdelave naročila spremenila, bo ponudnik kupca o tem predhodno obvestil. V kolikor se kupec z novo ceno ne bo strinjal, lahko zavrne naročilo in o tem pravočasno obvesti ponudnika na                naslov: kiroja.irma@gmail.com
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.kiroja.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete pogoje poslovanja. Podjetje KIROJA d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.kiroja.si 
Kiroja.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje KIROJA d.o.o. - v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji, vsak uporabnik spletne trgovine www.kiroja.si postane hkrati tudi član oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo tudi pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

 

 

 



www.kiroja.si - vse pravice pridržane. Izdelava in gostovanje spletnih strani www.strani.com